Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بادمجان بادمجان

گل و گیاه ظرافت

بادمجان سياه قلمي

بادمجان سياه قلمي

بذر بادمجان كه به عربي بادنجان ناميده مي‌شود گياهي است يك‌ساله و داراي ساقه نسبتاً ضخيم و پوشيده از كرك است. برگ‌هاي آن بيضي‌شكل با نوك‌باريك و گل‌هاي آن بنفش‌رنگ است. ميوه اين گياه دراز و باريك و يا گرد، و به رنگ‌هاي بنفش، سياه، زرد و سفيد ديده مي‌شود. بادمجان بومي هندوستان بوده است و خريد بذر بادمجان اين گياه در تمام مناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري رشد مي‌كند. ارتفاع آن به ۴۰ تا ۱۵۰ سانتي‌متر نيز مي‌رسد.

احتياجات بذر بادمجان به گرما و آفتاب زياد است. ولي براي رشد و نمو بهتر نياز به گرما و نور كافي دارد. نور ضعيف در ايام زمستان در گلخانه‌ها باعث بدشكل شدن ميوه و افتادن گل‌ها و غنچه‌ها مي‌شود. به همين دليل نشاها در شكل‌هاي زودتر از موعد گلخانه‌ها با منابع نور مصنوعي تغذيه مي‌شوند. درعين‌حال ميزان گرماي داخل گلخانه نبايد پائين تر از ۲۰ درجه سانتي‌گراد باشد. كاهش گرماي هوا و به‌ويژه گرماي خاك (كمتر از ۱۸ درجه سانتي‌گراد) نيز اغلب اختلالاتي مثل افتادن گل و غنچه را به دنبال دارد.

براي خريد بذر بادمجان و ساير بذرها به فروشگاه بذر ظرافت مراجعه فرماييد. همچنين از راه‌هاي زير نيز مي‌توانيد محصولات ما را ملاحظه و خريد نماييد:

۱- مراجعه به صفحه اينستاگرامي به آدرس:

https://www.instagram.com/zerafat.shop/

۲- مراجعه به كانال تلگرامي به آدرس:

https://t.me/zerafat_shop

۳- تماس با شماره موبايل: ۰۹۱۳۵۵۵۵۸۳۳


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/6/21 ساعت: ۱۳ توسط:zerafatcom2 :